PUBG Mobile Ban Kaldırma Yöntemi











Firma, sistemin hatasından kaynaklı olarak yanlışlıkla banlanan kullanıcılar için itiraz etme hakkı sunuyor. PUBG Mobile ban itirazının yapılması için ise oyun yetkililerine durumu anlatan bir mail iletmeniz gerekmekte. Dilerseniz örnek bir mail yazalım ve PUBG Mobile ban kaldırma işleminin nasıl yapılacağına geçelim…


-Örnek PUBG Ban İtiraz Maili-
Konu Başlığı: PUBG Hesabım Haksız Şekilde Banlandı
Mail İçeriği:
Sayın PUBG geliştirici ekibi, aktif olarak kullandığım PUBG hesabım haksız yere yasaklandı. Oyunda herhangi bir hile kullanmadım ve oyundan uzaklaştırılmama neden olabilecek herhangi bir kural dışı harekette bulunmadım. Uygunsuz bir davranış sergilemediğimi düşünüyorum. Hesabımı neden kapattığınıza ilişkin bir kanıt talebinde bulunmak istiyorum. Hesabımın en kısa sürede yeniden açılmasını talep etmekteyim. İyi çalışmalar dilerim.

Hesabımın Bilgileri


Hesap ID:

Kullanıcı Adım:

Bulunduğum Seviye:

 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski